hos sanna

Nu sitter jag här hos Sanna. Hon är där nere och gör en liten surprise for me, Idag när vi var på väg hem efter skolan, hade vi verkligen ingen lust att gå hela långa vägen, så vi började lifta.. vi stog där och liftade till alla lärare, men dom dissade oss. Sen körde våran gamla skolsyster förbi cecilia, och hon stannade, så helt plötsligt satt vi där i hennees bil och kände oss dumma. HAHA

igår funkade det inte att blogga, vet inte varför, min data var lite trög antar jag, men bilder kommer sen från igår när jag och syster var ute i snön 

Nu har sanna kommit upp med överraskningen, någonting som hon har snott från hanna men iaf!

här kommer lite bilder ,pusss

och förresten , igån när jag och lina var på trädgården, så kom det något springa, hmm människa? nej häst? nej, nemen det är en älg, läskigt! men den vände håll som tur var




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0